kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Go down

kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  zakwan on Wed Nov 17, 2010 11:12 am

(1)Suatu hari di KLCC

Satu hari ketika baru saja tiba dr kuantan, aku singgah sekejap di KlCC.Aku ada something utk dibeli. Ketika aku sedang melihat brg dikedai,tiba-tiba perut aku terasa memulas.Apalagi aku pun terus bergegas ke tandas kat level satu.Masuk saja kat situ,aku tengok ada 3 bilik air.Satu tu bertutup,so aku pegi yg disebelahnya. Baru saja aku duduk,aku terdengar suara dari sebelah "Haa,camna sekarang ?" Aku pun bukan suka nak berbual ngan org yg aku tak kenal kat tandas tu.Ntah camna, akhirnya aku balas juga "Ok gak ler" Kemudian suara tu bertanya lagi "Ko nak gi mana ni??" Iskk..Aku mula rasa musykil skit..tapi aku kata "Aku nak balik, singgah sini nak beli brg sikit" Lepas suara tu bertanya lagi "Bila ko nak gerak ni??" Aku selamba jer kata. 'Lepas aku sudah ni,abis beli aku chow la". Kemudian aku terdengar lagi suara org sebelah tu berkata "Hei,aku call balik ko lepas nilah,tiap kali aku tanya soalan kat ko, mamat bodo sebelah aku ni asyik jawap jer!!!

(2)Malu!

Pulang dari kekalahan dalam sebuah perlawanan persahabatan... pemain-pemain bolasepak Kg. Pandan dirundung rasa malu yang amat sangat. Kerana itu Hashim dan Roslan bercadang untuk menyamar agar tidak dikenali orang. Hashim yang menyamar sebagai koboi.. berjalan-jalan kekedai di kampungnya... Tiba-tiba seorang nenek menegurnya.. "Hey Hashim..." Kerana terkejut yang beliau masih dikenali orang... dia segera mengubah penyamarannya.. kali ini sebagai Syeikh Arab.... Sekali lagi dia keluar ke kedai untuk membeli barang... Untuk kali kedua dia bertembung dengan nenek.... Dalam hatinya berkata.. Dia takkan mengenali aku lagi.." Tiba-tiba nenek berkata " Hey Hashim" Kerana kehairanan yang amat sangat... "Maaf , bagaimana nenek dapat mengenali saya?" Nenek itu menjawab.. "La engkau ni... ini aku la... Roslan!"

(3)Juruterbang

Sebuah helikopter yang membawa seorang juruterbang berserta 2 orang kenamaan telah jatuh terhempas. Juruterbang itu terselamat tetapi alfatihah buat 2 orang kenamaan itu. Apabila sedar dari koma, juruterbang itu telah disoalsiasat oleh pihak polis, "Cuba awak ceritakan apa yang telah terjadi untuk memudahkan siasatan kami."

"Mmmmm...entahlah tapi pada ketinggian 30,000 meter tiba-tiba saya
terasa sejuk sangat. Jadi saya telah matikan kipas Helikopter tu...."

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
zakwan
.: Administrator :.

Posts : 65
Join date : 05/11/2010
Age : 26
Location : Pahang

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  NothingToSay on Wed Nov 17, 2010 11:21 am

hahaha..
lawak y amat gakk ayat y ko carik nie zak... Very Happy
mne dpat??
curik ayt org ekk??
avatar
NothingToSay
.: Senior :.

Posts : 75
Join date : 17/11/2010
Age : 27
Location : pontian/johor

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  zakwan on Wed Nov 17, 2010 6:04 pm

ntah aku kebas je..
bce2 cm best je..
hehehe..

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
zakwan
.: Administrator :.

Posts : 65
Join date : 05/11/2010
Age : 26
Location : Pahang

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  NothingToSay on Thu Nov 18, 2010 7:45 am

hahahah...
ko mmg camtuh... Cool
avatar
NothingToSay
.: Senior :.

Posts : 75
Join date : 17/11/2010
Age : 27
Location : pontian/johor

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  zakwan on Thu Nov 18, 2010 7:51 am

Twisted Evil

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
zakwan
.: Administrator :.

Posts : 65
Join date : 05/11/2010
Age : 26
Location : Pahang

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  moon on Fri Nov 26, 2010 9:24 pm

huhu..lawak lawakk pirat

_________________
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
moon
.: Junior :.

Posts : 39
Join date : 18/11/2010
Age : 27
Location : Selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  zakwan on Sat Nov 27, 2010 2:48 am

cm x ikhlas je ko..
huahuahua..

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
zakwan
.: Administrator :.

Posts : 65
Join date : 05/11/2010
Age : 26
Location : Pahang

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  NothingToSay on Sat Nov 27, 2010 9:47 am

macam jelaa..
tpi sbnarnyaa ktawa ikhlas tuh.. Neutral
avatar
NothingToSay
.: Senior :.

Posts : 75
Join date : 17/11/2010
Age : 27
Location : pontian/johor

View user profile

Back to top Go down

Re: kisah KLCC, menyamar & juruterbang

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum